Amikor a strucc felrepül – tartalommarketing felsőfokon

A történetmesélés művészete sokat fejlődött az idők során: a tábortűz mellett mesélt mítoszoktól és legendáktól mára eljutott oda, hogy egy hatékony marketingkommunikációs eszközként tekintünk rá. Az olyan nagy márkák, mint a Guinness vagy az Airbnb,...

A várakozás élvezete – avagy miért szeretünk online vásárolni?

Manapság rohamosan növekszik az online vásárlási felületek száma, mivel egyre nagyobb erre vonatkozóan a fogyasztói igény. Mi áll ennek hátterében? Mi történik az agyunkban, amikor a vágyott terméket webes kosarunkba tesszük? Cikkünkből kiderül. 2014-ben az...

Hogyan (nem) motiválnak a munkahelyi bónuszok?

Az elmúlt évtizedekben a teljesítményalapú bónuszok alkalmazása bevett szokássá nőtte ki magát nagyvállalati körökben. Mostanára kezd bizonyossá válni: nem ez a legjobb módszer a motiválásra és a produktivitás növelésére, sem az egyének, sem a...

Nevess a cégedért!

A humor az egyik legsokoldalúbb fegyver, amivel felvértezhetjük magunkat. Miért ne használnánk a munkahelyünkön is eszközként? Bizonyított tény, hogy a humor javítja az emberi kapcsolatokat a munkahelyen, energiát ad, ugyanakkor a baráti összejövetelekkel összehasonlítva...

„Egy társadalmilag hasznos ötlet is lehet gazdaságilag virágzó” ─ interjú Demeter Lillával, a Human...

A Human Hub olyan társadalmilag hasznos startupokat támogató közösség Budapesten, ahol a segítő szakmák képviselői, társadalomtudatos és innovatív vállalkozások, projektek ötletgazdái szakmai támogatásban részesülhetnek. Emellett egy olyan tudásmegosztó közösség, amelyben a tagok mentori és szakértői...
gazdpszi

Közösségi oldalak

20,672KövetőkLike
45KövetőkKövetés
18KövetőkKövetés

Interjú

„A színpadon nincs kegyelem” – Interjú Kormos Anett humoristával

„Ó, drágám, te ezt úgysem érted” – halljuk gyakran a leereszkedő megjegyzést, mikor nem ér célba egy poén nálunk. Ám ez tényleg azt jelenti,...